Sklep Joystick – Serwis
e-mail: serwis@joystick.com.pl
tel. +48 664059647
Ogólne warunki gwarancji produktów zakupionych w Sklepie Joystick:
W wypadku stwierdzenia nieprawidłowości w działaniu zakupionego produktu, prosimy o kontakt z działem serwisu Sklepu Joystick w celu uzyskania dalszych informacji odnośnie zgłoszenia gwarancji. Na zakupiony produkt udzielona jest gwarancja, która nie wyłącza i nie ogranicza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Warunki gwarancji produktów Arcade1UP:
1. Gwarancja jest udzielana na okres 24 miesięcy od daty zakupu produktu i jest realizowana przez producenta marki Arcade1UP.
2. W ramach gwarancji, gwarant zapewnia naprawę lub wymianę nieprawidłowo działających części produktu.
3. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, prosimy o kontakt bezpośredni ze wsparciem Arcade1UP przez rejestrację na stronie https://arcade1up.freshdesk.com/support/login lub po zarejestrowaniu się w aplikacji Arcade1UP. Aplikacja jest dostępna darmowo do ściągnięcia na systemy Android oraz iOS.
4. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych produktu, zarówno tych widocznych jak również niewidocznych, wynikających z nieprawidłowego złożenia lub użytkowania.
5. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z zalania sprzętu lub jego zapiaszczenia, upadku lub nieprawidłowego podłączenia. W przypadku dalszych pytań pozostajemy w kontakcie.
Warunki gwarancji produktów używanych zakupionych w Sklepie Joystick:
Na każdy zakupiony używany produkt udzielana jest gwarancja od 1 do 3 miesięcy. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne.
Warunki gwarancji gier używanych:
Na każdą zakupioną w Sklepie Joystick grę używaną udzielana jest 1-miesięczna gwarancja rozruchowa. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne płyty lub innego nośnika gry.
Zespół Serwisu Joystick